Yhdistys

Jammaus ry, eli Jyväskylän ammattikorkeakoulun musiikinopiskelijoiden koulutusalajärjestö, on perustettu vuonna 1999. Jammaus on yksi JAMKOn alajärjestöistä ja yksi SOOLin (Suomen opettajaksi opiskelevien liitto) jäsenyhdistyksistä. Lisäksi Jammaus on osa Suomalaista Musiikkikampusta.

Jammauksen tehtävä on toimia JAMKin musiikinopiskelijoiden edunvalvojana ja näin varmistaa omalta osaltaan koulutuksen laatu. Jammaus järjestää kuukausittain edunvalvontatapaamisia koulutuspäällikön kanssa opiskelijoiden edun turvaamiseksi.

Jammaus järjestää myös lukuisia tapahtumia lukuvuoden mittaan. Näitä tapahtumia ovat mm.

• Fuksiaiset
  • Olympialaiset
  • Itsenäisyyspäivän tanssiaiset
  • Pikkujoulusaunailta